فرماندار ویژه خرمشهر گفت: برای تخلیه آب‌های سطحی شهرستان طی چند روز گذشته با استفاده از ۴ دستگاه تانکر حجمی بالغ بر ۷۵هزار لیتر آب جمع آوری و دفع شده است.

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: در نشست‌های ستاد بحران شهرستان طبق گزارش‌هایی که ارائه می‌شد ما برنامه ریزی لازم را انجام داده بودیم بنا براین بود که تا ۵۰ میلی متر بارندگی خسارت و آبگرفتگی به سطح منازل و نفوذ آب به منازل نداشته باشیم.

او ادامه داد:متاسفانه در بارندگی اخیر دو اتفاق رخ داد، ابتدا برخی از مناطق خرمشهر دچار آبگرفتگی جزئی و برخی از مناطق با قطعی برق مواجه شدند که این قطعی رابطه مستقیمی با پمپ‌های دفع آب‌های سطحی و فاضلاب خرمشهر داشت.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: قطعی برق باعث از کار افتادن چند ساعته پمپ‌های فاضلاب شد و در نتیجه شاهد پس زدگی فاضلاب همراه با آب‌های سطحی شدیم.

حیدری گفت:اگر سطح جعفرافیایی خرمشهر را در نظر بگیریم و بارندگی و آبگرفتگی اخبر را با پارسال مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد در خصوص آبگرفتگی تفاوت بزرگی رخ داده است.

او تصریح کرد:شهرداری خرمشهر، اداره آب و فاضلاب وسایر بخش‌های مختلف منطقه در هنگام آبگرفتگی در خدمت شهروندان بودند و با تلاش این عزیزان شهر به حالت نرمال خود بازگشته است.

فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: طی چند روز گذشته برای تخلیه آب‌های سطحی شهرستان بوسیله ۴ دستگاه تانکر حجمی بالغ بر ۷۵هزار لیتر جمع آوری و دفع شده است، در خیابان‌های اصلی و فرعی کمترین مشکل آبگرفتگی را داشتیم.

حیدری گفت: ما به طور طبیعی شاهد بارندگی‌های بیشتری خواهیم بود و تلاشمان بر این است که رضایت شهروندان را جلب کنیم.

او در پایان افزود:با تحویل گرفتن ۵ پمپ جدید از استان خوزستان برای رفع آبگرفتگی بخش عظیمی از مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.