ماموران آتش نشانی ساری جان ۲۹ شهروند را در آبان ماه امسال از حوادث مختلف نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت:ماموران آتش نشانی به ۲۱۷ حادثه در آبان ماه امسال امدادرسانی شد که طی عملیات صورت گرفته ۳۹ شهروند ساروی از حوادث نجات یافتند.

او به تلاش شبانه روزی آتش نشانان ششگانه سازمان در سه شیفت کاری اشاره کرد و افزود: آتش نشانان مرکز استان در آبان ۱۱۷ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۰۰ مورد عملیات امداد ونجات انجام دادند.

دومیرکلایی با اشاره به اینکه عدم رعایت ایمنی ممکن است خسارات جبران ناپذیری را بوجود آورد، گفت: متاسفانه در حوادث آبان ماه ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت و ۲ نفر نیز جان باختند.

او با اشاره به امدادرسانی ۵۴ مورد حادثه در خارج از محدوده شهر، افزود: برای نجات جان و اموال شهروندان در خارج از محدوده شهری ۱۹۰ نیرو آتش نشان اعزام کرده ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری ضمن تاکید به رعایت تمامی موارد ایمنی از سوی شهروندان، گفت: بر اساس نظرات کارشناسان سازمان، بیشترین علت حریق‌ها در آبان ماه به ترتیب، آتش سوزی مواد جامد سوز با عاملیت انسانی و برق بوده و آتش سوزی بیشتر در معابر و گذرگاه و اماکن مسکونی رخداده است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.