هواشناسی استان بوشهر آسمان این استان را تا اوایل دوشنبه بارانی پیش بینی کرده و از شدت بارش‌ها در شنبه و یکشنبه خبر داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سامانه بارشی در استان بوشهر فعال شده و طبق اعلام هواشناسی، تا ساعت ۹:۳۰ امروز در دیلم ۱/۹، برازجان ۱/۶،  گناوه ۱/۵، بهرگان (بندر امام حسن)  ۱/۵، بوشهر ۰/۸، جم ۰/۵ و دیر ۰/۲ میلیمتر باران باریده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل دوشنبه هفته پیش رو، با افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد بر روی خلیج فارس و در سطح استان، به تناوب بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای از پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

محمدرضا انصاری ادامه داد: پیش بینی می‌شود ناپایداری‌های جوی در روز‌های شنبه و یکشنبه آینده شدت بیشتری داشته باشد.


بیشتر بخوانید


او، آسمان استان را تا پیش از ظهر فردا، نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی کرد.

این کارشناس هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد جهت وزش باد بیش‌تر شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج  ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۳۵ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۴۰، جزر دوم ساعت ۱۴:۰۹ و مد دوم ساعت ۲۱:۲۲ است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.