رئیس دستگاه قضا از یزد به عنوان استان صنعتی کشور یاد کرد و اقدامات صورت گرفته برای رفع موانع تولید را ستودنی خواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در ارتباط ویدیوکنفرانسی امروز حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با رئیس کل دادگستری استان یزد، مصوبات سفر بهمن ماه پارسال رئیس قوه قضاییه مورد پیگیری قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی پارسال در سفر به استان یزد، مسائل و مشکلات حوزه قضایی و دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضاییه را بررسی کرد و پیگیر رفع موانع تولید و حل مشکلات پیش روی تولیدکنندگان استان شد.

آنگونه که رئیس کل دادگستری استان می‌گوید ۵۷ درصد مصوبات حوزه قضایی در این ۱۰ ماه اجرایی شده است.

دهشیری افزود: در زمینه رفع موانع تولید نیز اتفاقات بسیار خوبی در استان رقم خورده است.

شیشه اردکان یکی از واحد‌های تولیدی استان است که در موضوع زمین واگذار شده با یکی از دستگاه‌های دولتی به مشکل برخورده بود که این مساله با پیگیری قوه قضاییه حل شد.

فولاد میبد نیز دیگر موضوعی بود که با دستور رییس قوه قضاییه مشکلاتش حل شد.

به گفته فرماندار میبد، این واحد تولیدی در راستای خصوصی سازی در کشور واگذار شده بود، اما عملا با واگذاری آن، کار و تولید تعطیل شده و ۵۰۰ نیروی شاغل نیز بیکار شدند.

فلاح اظهار داشت: مشکل فولاد میبد نیز برطرف شده و تا پایان سال به چرخه تولید فولاد باز خواهد گشت.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در این نشست از یزد به عنوان یکی از استان‌های مهم صنعتی کشور یاد کرد و گفت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان در استان انجام شده است.

او حل مشکل تولیدکنندگان را از اولویت‌های دستگاه قضا برشمرد و افزود: در موضوع رسیدگی به پرونده‌های قضایی، کاهش زمان رسیدگی، کاهش پرونده‌های معوقه و همچنین رفع تصرف اراضی در استان یزد اقدامات خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار