رئیس مرکز بهداشت دزفول از تعطیل شدن ۵ باشگاه ورزشی در شهرهای اقماری این شهرستان به دلیل فعالیت غیرمجاز در ایام کرونایی خبر داد.

رضا پور آئین رئیس مرکز بهداشت دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در روز‌های اخیر تیمی مشترک از مرکز بهداشت و اداره ورزش و جوانان تشکیل شد و به صورت مستمر از باشگاه‌های سطح شهرستان بازدید کردند.

او با بیان اینکه در پی این بازدید‌ها تعداد ۵ باشگاه ورزشی در شهر صفی آباد، شهر امام و میانرود با همکاری بازرسان بهداشت محیط تعطیل شدند، افزود: همچنین با متصدیان باشگاه‌هایی که به صورت غیرمجاز اقدام به بازگشایی کرده بودند، برخورد قانونی صورت گرفت.

پور آئین اظهار داشت: باتوجه به اعمال محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا در کشور و استان خوزستان و شهرستان‌های تابعه آن، فعالیت اماکن و اصناف غیرضرور تا اطلاع ثانوی ممنوع است و همه شهروندان و اصناف موظف به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند و با متخلفان براساس قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

به گفته رئیس مرکز بهداشت دزفول، طی روز‌های گذشته نیز ۶ باشگاه ورزشی در این شهرستان به دلیل سرپیچی از قوانین بهداشتی ویژه همه گیری کرونا ویروس و یک دکه بین راهی نیز به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی با همکاری بازرسان بهداشت محیط تعطیل شده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.