رئیس جمهور آمریکا بار دیگر مدعی وقوع تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: تاکنون تا این اندازه تقلب در انتخابات آمریکا را شاهد نبوده ایم.

بر این اساس، خبرنگاری از ترامپ پرسید: آقای رئیس جمهور، آیا می‌توانم از شما بخواهم که نظر خود را درباره اظهارات ویلیام بار، دادستان کل مبنی بر اینکه تا این لحظه مدرک کافی در خصوص تقلب که بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد وجود ندارد، بیان کنید. با توجه به این موضوع چرا حالا زمان پذیرش شکست نیست؟

ترامپ در پاسخ گفت: او هیچ کاری انجام نداده است. او مطلبی را بررسی نکرده است. زمانی که او وضعیت را بررسی کند شواهدی را که ما هم اکنون در مجلس سنای محلی جورجیا مشاهده می‌کنیم، خواهد دید. هم اکنون جلسات استماع در سنای محلی ایالت جورجیا در حال برگزاری است و ما در حال پیدا کردن شواهد قابل توجهی هستیم. آن‌ها به خوبی و دقت به این شواهد توجه نکرده اند که این موضوع ناامید کننده است.

وی افزود: اگر بخواهم با شما رو راست باشم، باید بگویم که این به خاطر فساد گسترده سیستم است. اگر شما به ویسکانسین که هم اکنون پرونده‌ای را تشکیل داده ایم یا به میشیگان یا به آنچه در جورجیا و پنسیلوانیا روی می‌دهد نگاه کنید، شاهد این موضوع خواهید بود. اگر شما نگاهی به نوادا و آریزونا که آمار دیروز به فوریت منتشر شد، داشته باشید ما به فساد گسترده دست پیدا کردیم. در دیگر ایالت‌ها هم وضع این گونه است. این احتمالا گسترده‌ترین تقلب انتخاباتی است که تاکنون هر فردی به خود دیده است.

گفتنی است علی رغم آنکه جو بایدن، نامزد حزب دموکرات موفق به کسب ۳۰۶ رای الکترال شده است، اما ترامپ به دلیل آنچه وقوع تقلب گسترده در انتخابات خوانده، از پذیرش نتایج تا این لحظه سر باز زده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
پس تقلب بوده ولی ن انقد زیاد
آخرین اخبار