بدشانسی یار رحمان رضایی شد/ ۶ بازیکن ذوب آهن مبتلا به کرونا هستند

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان طی ۴ هفته اول لیگ برتر فوتبال ۳ تساوی و یک شکست را کسب کرده و حالا با چالشی جدید رو به رو است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ذوب فوتبال ذوب آهن در راه کسب نتایج مطلوب، به زعم کارشناسان داوری بیشترین آسیب را از نوع قضاوت داوران دیده است. تیم ذوب آهن اصفهان قرار است روز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم فوتبال شهر خودرو برود؛ اما امروز با اخبار ناخوشایند جدیدی روبه رو شده است. ظاهرا تعدادی از بازیکنان اصلی این تیم و برخی از اعضای کادر فنی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که در این شرایط که تیم رحمان رضایی نیاز به کسب ۳ امتیاز این بازی دارد، این خبر ناگوار می‌تواند شوک بزرگی به پیکره این تیم وارد کند.

شریفیان پور پزشک تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد: ۶ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و جواب تست آن‌ها مثبت بوده است. حدود ۷۸ تست مشکوک هم داشته ایم که باید مجدداً تست بدهند تا وضعیت قطعی آن‌ها مشخص شود. این ویروس کرونا ره آورد سفر تیم فوتبال ذوب آهن به آبادان است. متاسفانه قبل و بعد از بازی هواداران خوب و خونگرم آبادانی به استقبال بازیکنان ما آمدند، ولی متاسفانه شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشد و اکثراً فاقد ماسک بودند.

حال باید دید رحمان رضایی برای بازی با شهرخودرو چه تصمیمی دارد. امکان دارد این بازی به تعویق بیفتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار