امام جمعه شهرستان زرندیه در هفتم شهید فخری زاده:

شهید فخری زاده سرباز جان برکف امام خامنه‌ای بود

حجت الاسلام ابراهیمی در مراسم هفتم شهید فخری زاده گفت:شهید فخری زاده سرباز جان برکف امام خامنه‌ای در عرصه علم و فناوری بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم هفتمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج مرکز شهرستان زرندیه از توابع استان مرکزی برگزار و با توجه به محدودیت‌های کرونایی به صورت زنده از طریق شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) و سایر پیام رسان‌های اجتماعی پخش شد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در این مراسم شهید فخری زاده را سرباز جان برکف امام خامنه‌ای در عرصه علم و فناوری دانست وگفت: این شهید بزرگوار از جمله شهدای کم نظیر عرصه‌های علم و دانش کشور‌های مسلمان بود و با تمام توان در راه خدمت به مردم و کشور کوشید.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: شهدای هسته‌ای از شهدای شاخص کشور هستند که آخرین این عزیزان شهید فخری زاده بزرگوار بود و قطعا خون پاک او چهره عوام فریب آمریکا و اعوان و انصار و عوامل داخلی آن را رسوا خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه خون شهید فخری زاده اثراتی را در جامعه اسلامی خواهد گذاشت اضافه کرد: دشمن نمی‌خواهد بگذارد کشور‌های اسلامی قدرتی داشته باشد و می‌خواهد کشور‌های اسلامی وابسته به آن‌ها باشد.

امام جمعه شهرستان زرندیه بیان کرد: اسرائیل نمی‌خواهد ببیند کشور‌های اسلامی عرصه‌های علم و دانش را طی می‌کنند و هر کسی را احتمال بدهد درآینده کشور‌های اسلامی قدرتی خواهد بود و در راه پیشرفت کشور‌های اسلامی حرکتی خواهد کرد برای ترورش برنامه ریزی می‌کنند.

او با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری پیرامون توجه بیشتر شهید فخری زاده جهت مواظبت از خود به علت توجه دشمن بر روی ایشان گفت: تحمل داغ این شهید بسیار سخت است، ولی با این حال ملت ایران به داشتن چنین فرزندانی افتخار می‌کند.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدری که خون خود را در مسیر عزت و پایداری ملت بزرگوار ایران و انقلاب اسلامی ایران هدیه کردند به شهادت مسئولان و سرداران کشور که توسط ایادی استکبار و عوامل نفوذی آن‌ها ترور شدند هم اشاره کرد.

مراسم هفتمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه، دفتر امام جمعه شهرستان زرندیه، نمایندگی صدا و سیما و آموزش و پرورش شهرستان زرندیه با نوای گرم ذاکر اهل بیت حاج حسین روح افزا و اجرای گروه سرود نورالشهدا برگزار شد. برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.