فنونی زاده: قلعه نویی هیچ وقت سر تمرین پرسپولیس نرفت/ عابدزاده خودش هم نمی‌داند طرفدار چه تیمی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی‌های لیگ نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده است. البته فکر می‌کنم تمام تیم‌ها بازی به بازی بهتر می شوند. استقلال در ۴ بازی عملکرد خوبی داشته است. تصور می‌کردم این تیم ضعیف‌تر از این‌ها باشد، اما نتایجی خوبی رقم خورد. استقلال تمرینات خود را دیر شروع کرد و به نظرم این تیم از هفته ششم بهتر می‌شود.

او افزود: پول فوتبال ما را خراب کرده است. بازیکنی که برای یک سال ۱۰ میلیارد تومان می‌گیرد به اندازه این پول بازی نمی‌کند. بازیکنان پول زیادی می‌گیرند. اگر هم بازی هم نکنند بازهم برای فصل بعد قرارداد دارند. انگیزه و عشق در دوره ما بیشتر بود. یکی از بازیکنانی که از استقلال جدا شده است برای حضور در جمع آبی ها پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی به مسئولان استقلال داده بود.  در نهایت یک دفاع جایگزین او شد و ۹ میلیارد تومان گرفت.

فنونی زاده گفت: اولین قراردادی که با استقلال منعقد کردم صد هزار تومان بود. به خاطر قهرمانی با استقلال در آسیا یک خط تلفن همراه به ما هدیه دادند. تلفنی که به ما دادند چهار هزار تومان ارزش داشت. وقتی به امارات می‌رفتیم برخی از فوتبالیست‌ها برای کسب درآمد لباس می‌آوردند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قلعه نویی اصلا سر تمرین پرسپولیس نرفته بود. عابدزاده خودش هم نمی‌داند طرفدار چه تیمی است، اما نسبت به پیراهنی که می پوشید عرق داشت.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار