جانشین معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تجهیزات پزشکی و اداری بیمارستان مراوه تپه در حال تکمیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی رضایی نژاد جانشین معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه تپه که بنیاد مستضعفان آن را احداث کرده برای تجهیز امکانات و تامین نیروی انسانی متخصص و ارائه خدمات درمانی به دانشگاه علوم پزشکی گلستان واگذار شد.

او ادامه داد: این بیمارستان با هدف رفع محرومیت و ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان راه اندازی خواهد شد.

رضایی نژاد گفت: تمام تلاش مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گلستان این است که بیمارستان مذکور تا پایان سال مورد بهره برداری قرار بگیرد.

او افزود: در حال حاضر ۱۴۲ قلم تجهیزات مورد نیاز پزشکی از قبیل ونتیلاتور بزرگسالان و اطفال، کمپرسور ونتیلاتور، دستگاه سانترال تک مانیتور، دستگاه سونوگرافی، دستگاه انکوباتورریال دستگاه الکتروکوتر جراحی و... در بیمارستان مراوه تپه نصب شده است.

این مقام مسئول گفت: برای ارائه خدمات شایسته به مردم، نیاز به دستگاه اکسیژن ساز، وکیوم مرکزی، ساکشن، ماومتر اکسیژن سانترال و ۷ عدد UPS است که وزارتخانه در حال ارسال به استان گلستان است.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری برای تهیه تجهیزات است.

اوگفت: اقلام تجهیزات چهارگانه از جمله رختشوی خانه، آشپزخانه و... به استان وارد شده و هم اکنون در حال نصب است.

بیمارستان مراوه تپه به ۱۸۰ نیرو برای خدمت رسانی نیاز دارد و در حال حاضر ۴۵ نیروی متخصص مانند پرستار، ماما و ... در حال آموزش در بیمارستان‌های کلاله و گنبد هستند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار