نخستین جشنواره ملی "رسانه‌شهر" به میزبانی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با توجه به استقبال خبرنگاران و عکاسان‌ خبری کشور تا پنجم دی ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز شنبه اعلام کرد: مهلت اولیه ارسال آثار جشنواره ملی "رسانه ‌شهر" شیراز تا ۱۵ آذرماه بود که با توجه به استقبال فعالان رسانه‌ای از استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، بوشهر، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان و کردستان تمدید شد.

خبرنگاران روزنامه همشهری، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و روزنامه اصفهان زیبا تاکنون بیشترین استقبال را از جشنواره ملی رسانه شهر به‌عمل آورده‌اند.

فراخوان این جشنواره با محور روزنامه‌نگاری شهری در سه رشته مصاحبه، گزارش و عکس خبری اعلام شده است و خبرنگاران سراسر کشور تا پنجم دی‌ماه فرصت دارند در هر رشته، دو اثر خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در فرهنگسرای رسانه شیراز یا به نشانی پست الکترونیکی shirazmediaculturalcenter@gmail.com ارسال کنند.

علیرضا کتابدار از روزنامه‌نگاران و استادان شناخته‌شده کشور در حوزه رسانه به عنوان سرداور جشنواره معرفی شده است.

در بخش اصلی در هر رشته، جایزه اثر برگزیده ۳میلیون تومان خواهد بود و از دو اثر نیز با جایزه یک میلیون تومانی تقدیر می‌شود؛ همچنین در بخش ویژه یک اثر به عنوان برگزیده معرفی و از دو اثر نیز تقدیر خواهد شد.

آثار ارسالی باید در بازه زمانی اول فروردین ۱۳۹۸ تا حداکثر ۱۵آذرماه ۱۳۹۹ تولید و منتشر شده باشند و مراسم پایانی و معرفی برگزیدگان در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار