مدیر کل سازمان امور اقتصاد و دارایی قم:

مجمع عمومی وسقم برگزار نشد

علیپور گفت:مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری قم(وسقم)به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد ثبت نام ها در سامانه سجام، برگزار نشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیپور، مدیر کل سازمان امور اقتصاد و دارایی قم از برگزار نشدن مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری استان قم با نماد بورسی وسقم خبر داد و  گفت: برای برگزاری مجمع عمومی وسقم باید ۵۰ درصد افرادی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند در سامانه سجام ثبت نام می‌کردند که این عدد تا امروز ۳۳.۴ درصد بود.


او افزود: مجمع بعدی حداقل تا ۱۰ روز آینده برگزار می‌شود تا در آن به صورت الکترونیکی اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان (وسقم) انتخاب شوند.


مدیر تالار بورس منطقه‌ای استان قم هم گفت: افراد برای شرکت در این انتخابات باید در سامانه سجام ثبت نام کنند و احراز هویت شوند.


 مروجی افزود: بعد از مشخص شدن زمان برگزاری مجمع دوم، آگهی آن در سامانه کدال منتشر می‌شود که در این آگهی لینک مشارکت در انتخابات شرکت سرمایه گذاری استان قرار داده می‌شود.


به گفته او، افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند برای خرید و فروش سهام خود و اطلاع از مزایای شرکت سرمایه گذاری استان (وسقم) لازم است کد بورسی دریافت کنند.


۵۸ درصد قمی‌ها روش غیر مستقیم مدیریت سهام عدالت را برگزیدند که جمع داراییشان ۵ هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان است.


علاوه بر استان قم، امروز مجمع عمومی استان‌های کردستان، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی هم تشکیل، اما برگزاری این مجامع هم به زمان دیگری موکل شد.

حدود پنج ماهی از ثبت نماد وسقم در بورس کشور می‌گذارد که قرار بود مجمع عمومی آن به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان (وسقم) به صورت الکترونیکی ۱۵ آذر برگزار شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار