مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۳۱ هزار و ۹۹ میلیارد ریال از درآمد پیش‌بینی شده برای استان وصول شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین امیر رحیمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: بر اساس لایحه بودجه امسال، رقم درآمد‌های این استان ۵۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و سهم درآمد هفت‌ماهه ۳۳ هزار و ۹۸ میلیارد ریال است که تا آخر مهر ماه ۳۱ هزار ۹۹ میلیارد ریال از درآمد‌های عمومی استان وصول شده است.

او افزود: از این رو درآمد‌های وصول شده استان معادل ۵۸ درصد کل درآمدقابل وصول امسال است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی ادامه داد: وصول درآمد سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد رشد دارد.

رحیمی بیان کرد: بیش از ۹۱ درصد درآمد‌های خراسان رضوی درآمد‌های مالیاتی است و سهم درآمد‌های مصوب مالیاتی استان در هفت ماه امسال ۲۹ هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال است.

او تصریح کرد: در این مدت ۲۸ هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال از درآمد‌های مالیاتی خراسان رضوی وصول شده است که ۹۵ درصد رقم مصوب هفت ماه امسال است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی تاکید کرد: در هفت ماه گذشته از امسال درآمد‌های مالیاتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵. ۳۴ درصد رشد داشته است.
منبع: ایرنا
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.