فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از توقیف ۱۰ اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌ های نفتی، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان نهبندان توقیف و ضمن تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

او افزود: کالای قاچاق کشف شده از اتوبوس‌ ها شامل دارو، پوشاک، احشام، سوخت قاچاق است که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال برآورد کرده اند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ رحیمی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌ های نفتی با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌ شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار کرد: با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق مرکز فوریت‌ های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف یک تن و ۱۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته یک تن و ۱۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۲۰۲ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

او با بیان این که ۲۲ هزار ۲۹۰ لیتر سوخت از قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است، افزود: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فرآورده‌ های نفتی نیز ۸۰ قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار فرشید با اشاره به دستگیری ۸۷ سارق طی هفته گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۱۲ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده اند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار