وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، پس از یک سال پیراهن مشکی خود را با اقدام تحسین برانگیز باشگاه گیتی پسند تعویض کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به احترام حاج رضا شمسایی، پدر فقید خود یک سال پیراهن مشکی به تن می‌کرد که با پیشنهاد باشگاه گیتی پسند اصفهان، بعد از گذشت یک سال پیراهن مشکی خود را با لباس سفید تعویض کرد.

در مراسمی که ظهر امروز با حضور محمد حسین عراقی زاده و پوریا جنتی، اعضای هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند و مدیران این باشگاه، در خلال تمرین تیم فوتسال گیتی پسند برگزار شد؛ با اهداء پیراهن سفید، لوح یادبود و شاخه گل، یاد حاج رضا شمسایی گرامی داشته شد و وحید شمسایی، اسطوره فوتسال ایران لباس عزای خود را از تن بیرون آورد.

وحید شمسایی در مراسم امروز ضمن قدردانی از تمام افرادی که تا کنون با ابراز لطف، درخواست تعویض پیراهن کرده بودند گفت: به احترام پدر بزرگوار خود یک سال لباس مشکی به تن کردم، اما به دلیل درخواست باشگاه بزرگ گیتی پسند که در فرهنگ نیز در ایران مثال زدنی است، این درخواست را پذیرفتم و امیدوارم همگی شاد و تندرست باشید.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، وحید شمسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.