رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر از آغاز طرح زمستانی شهرستان ملایر با ۴۳ دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک‌پاش خبر داد.

آغاز طرح زمستانی شهرستان ملایر با ۴۳ دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک‌پاشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیداسماعیل صفوی‌زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر با اشاره به اجرای همه ساله طرح زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: این طرح از ۱۵ آذرماه شروع شد و تا نیمه اول فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت آب و هوایی و شروع بارندگی‌ها این طرح امسال نیز زودتر از موعد مقرر در شهرستان شروع شده است گفت: در حال حاضر پنج راهدارخانه در محور‌های شهرستان ملایر برای خدمات‌دهی به مردم و مسافران آمادگی کامل دارند.

این مسئول با اشاره به استقرار ۸۳ نیرو به منظور اجرای این طرح، گفت: ۴۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین برای اجرای طرح زمستانی راهداری تعمیر و تجهیر شده و برای اجرای این طرح، خدمات دهی در محور‌های شهرستان را بر عهده دارند.

او با بیان اینکه بیش از ۴ هزار تن ماسه و ۲ هزار تن نمک برای طرح زمستانی در راهدارخانه‌های شهرستان ذخیره شده است گفت: گشت مکانیک سیار نیز در تمام محور‌ها در این طرح فعالیت دارد.

صفوی‌زاده با اشاره به آمادگی کامل نیرو‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی در طول اجرای طرح زمستانی اظهار داشت: راهداری به منظورایجاد بستر مناسب حمل و نقل نسبت به روکش آسفالت و لکه‌گیری و ایمن‌سازی پل‌ها و پاکسازی و سایر اقدامات ایمنی نهایت تلاش خود را قبل از شروع طرح داشته است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.