مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: پژوهش فعالیتی منسجم و راهبردی برای رسیدن به شناختی روشن بوده و راهی که منجر به گسترش مرز‌های علم است.

 یاسین معتوکی  مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پژوهش فعالیتی منسجم و راهبردی برای رسیدن به شناختی روشن است و راهی که منجر به گسترش مرز‌های علم و دانش وگشودن افق‌های درخشان و روشنایی است و بی تردید پژوهش در دنیای امروزی نقش بی بدیلی در توسعه شاخص‌های رشد و پیشرفت کشور‌ها ایفا کرده و نوید بخش توسعه همه جانبه در ابعاد علمی، سیاسی، اقتصادی و خودکفایی جامعه و کشور است.

او بیان داشت: امروزه ایران عزیزمان با داشتن پژوهشگران، نخبگان و فرهیختگان دلسوز، متعهد و متخصص توانسته است با اتکا بر اهمیت حوزه پژوهش، در راه تولید علم و به کارگیری آن در رشته‌ها و حوزه‌های تخصصی مختلف از قبیل حوزه فناوری صلح آمیز هسته‌ای، علوم پزشکی، علوم نانو، فناوری‌های زیستی و سایر علوم حرکت قابل تقدیر و شگفت آوری داشته باشد.

معتوکی افزود: در این راه و در مسیر شکوفایی ایران اسلامی، دانشمندان افتخارآفرینی همچون شهید محسن فخر زاده را تقدیم انقلاب و مسیر پیشرفت ایران عزیزمان نموده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.