رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه گفت: طی ۲ هفته اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بیش از ۱۹ میلیارد ریال برگ جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله شیری گفت: از ابتدای آذر تا پایان روز جمعه (۱۴ آذر) هفت هزار و ۲۳۵ دستگاه خودرو در راستای اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های تردد جریمه و اعمال قانون شدند و۱۹ میلیاردو ۴۴۳ میلیون  ۶۰۰ هزار ریال برگ جریمه برای رانندگان متخلف  نیز صادر شد.

او افزود:از این تعداد ۶ هزار  ۵۳۹ دستگاه خودرو در ساعات غیرمجاز (۲۱ شب تا چهار بامداد) تردد داشته و به توصیه و اخطار‌های پلیس بی توجه بودند.

 شیری با بیان اینکه یک هزارو ۱۷۶ دستگاه خودرو که اعمال قانون شدند صاحبان آن‌ها اقدام به برداشتن پلاک و یا مخدوش بودن آن کرده بودندگفت: ۶۴۸ دستگاه فاقد پلاک بودند و ۵۲۸ دستگاه نیز پلاک آن‌ها مخدوش شده بود.

رئیس  پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای آغاز طرح تاکنون ۹ هزارو ۱۶ دستگاه خودرو به مبدا حرکت بازگردانده شدند  و رانندگان ۹ هزار و ۹۶۹ دستگاه نیز تذکر دریافت کردند.

 شیری همچنین تعداد پیامک‌های موردی ارسال شده برای آگاه سازی شهروندان برای حضور نیافتن در شهر‌های قرمز و تردد در ساعات ممنوعه را ۴۲ هزار و ۸۱۸ مورد عنوان و تصریح کرد:۵۷۶ پیامک موردی نیز برای خودرو‌هایی که تردد شبانه داشته برای اطلاع به آن‌ها ارسال شده است.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.