راه‌های دسترسی به روستا‌های مهاباد باز است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری، امکان تردد در راه‌های روستایی این شهرستان برقرار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، خادمی رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت:هم‌اکنون تمامی محور‌های روستایی این شهرستان باز بوده و روز گذشته نیز محور اوزن‌دره و جاده روستا‌های عین‌ملا، پیرمکاییل و امین‌آباد دوباره برف‌روبی شد تا تردد در این مسیر در ۲ طرف جاده ممکن شود.

او با اشاره به شروع طرح راهداری زمستانی از ششم آذرماه در این شهرستان افزود: امسال برای تسریع در عملیات راهداری و برف‌روبی در این شهرستان علاوه بر راهدارخانه مرکزی، راهدارخانه کیتکه (گردنه جواله‌ره‌شان) و کله‌گاوی (گردنه زمزیران) در مسیر مهاباد - سردشت، قره‌بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) و ۲ راهداری سیار در گردنه آفان و گردنه شیخان این شهرستان نیز فعال است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از رانندگان خواست با توجه به کاهش دید افقی و کاهش دما در محور‌های مواصلاتی به‌ویژه در گردنه‌ها، از تردد غیرضروری خودداری کرده و نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل و سپس اقدام به مسافرت کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.