در هشت ماه نخست امسال، سه هزار و ۵۳۱ علمک گاز در استان چهارمحال و بختیاری نصب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در هشت ماه نخست امسال، سه هزار و ۵۳۱ علمک گاز در استان نصب شد.

او افزود: از این تعداد، یک هزار و ۳۱ علمک در شهر‌ها و دو هزار و ۵۰۰ انشعاب گاز طبیعی در روستا‌ها بود که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان چهارمحال و بختیاری با احتساب تعداد علمک‌های نصب شده در سال ۹۹ به ۱۹۰ هزار و ۲۴۵ انشعاب رسیده است.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون به میزان بیش از ۹۳ کیلومتر شبکه جدید گاز به شبکه‌های گازرسانی استان اضافه شده که با این وجود، میزان شبکه گذاری این شرکت تاکنون به بیش از پنج هزار و ۹۳۶ کیلومتر رسیده است.

او ادامه داد: در هشت ماه نخست امسال پنج هزار و ۴۹۹ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی جذب این شرکت شده که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی این شرکت تا کنون به ۳۳۳ هزار و ۴۰۶ مشترک رسیده است.

حیدری تعداد روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان چهارمحال و بختیاری را ۵۰۹ مورد برشمرد و گفت: جمعیّت شهری بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان ۹۹.۳ درصد و جمعیت تحت پوشش روستایی بیش از ۸۹.۸ درصد است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.