مدیر آبفای منطقه دزفول از رفع شکستگی‌های خطوط انتقال آب در شهر امام و میانرود این شهرستان و جلوگیری از هدررفت آب خبر داد.

مصطفی اسماعیل سالم مدیر آبفای منطقه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی تماس اهالی شهر امام این شهرستان مبنی بر نشت آب در خیابان مدرس، کارگران و نیرو‌های عملیاتی به منطقه اعزام شدند.

او با اشاره به حفاری و روئیت محل شکستگی افزود: با نصب کلمپ شکستگی خط انتقال آب ۱۲۵ و ۱۱۰ میلیمتری در منطقه رفع و از هدررفت و افت فشار آب جلوگیری شد.

اسماعیل سالم در ادامه به ۳ مورد شکستگی شبکه اصلی آب در شهر میانرود این شهرستان اشاره و اظهار کرد: با تلاش کارکنان سختکوش آبفای شهرستان، عملیات رفع شکستگی‌ها با نصب رابط و کلمپ با موفقیت انجام شد و از هدر رفت میزان قابل توجهی آب و افت فشار آب جلوگیری بعمل آمد.

مدیر آبفای منطقه دزفول بیان داشت: همچنین به منظور تامین آب شرب و تقویت فشار آب این شهر، ۸ متر اصلاح شبکه آب در این شهر صورت گرفت.

براساس این گزارش؛ طی هفته گذشته نیز کابل برق تاسیسات آبرسانی شهر میانرود دچار پارگی شده بود که جهت جلوگیری از اختلال در روند آبرسانی به شهروندان با دیزل ژنراتور برق تاسیسات تامین، و در عملیاتی ۸ ساعته با کمک پرسنل تاسیسات آبفا دزفول و همکاری اداره برق شهر‌های جنوبی ترمیم و مجددا وارد مدار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.