بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان به صورت مجازی در محل پارک علم و فناوری گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان در آیین افتتاح بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گفت: در دل هر تهدیدی یک فرصت بزرگ نهفته است واگر نمایشگاه به شکل فیزیکی همانند سال‌های گذشته برگزار می‌شد شاید همه نمی‌توانستند از آن بهره ببرند، اما امسال با مجازی برگزار شدن آن خانواده‌ها می‌توانند از خانه و باهم بازدید کنند.

او افزود: کرونا تهدیدی برای کل جهان بود، اما فرصتی هم ایجاد کرده تا مردم با کمک فضای مجازی کار‌های خود را انجام دهند، از طرفی دیگر موجب ارتقای سطح دولت الکترونیک شده است.


برگزاری ۲۲ رویداد تخصصی در نمایشگاه هفته پژوهش


غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان هم در این مراسم گفت: دامنه نمایشگاه مجازی هفته پژوهش به گونه‌ای انتخاب شده که سال‌های بعد هم قابل استفاده باشد.
او افزود: دستآورد‌هایی که امسال بارگزاری می‌شود در سایت باقی خواهد ماند و سال‌های بعد هم قابل دسترسی است، تلاش می‌کنیم کل دستاورد‌های فناوری و پژوهشی استان را در این سایت پیوسته نمایش دهیم.
غفاری گفت: همزمان با نمایشگاه مجازی ۲۲ رویداد پنل تخصصی با موضوعات مختلف هم به صورت مجازی برگزار می‌شود.
او ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه داران از ساعت ۱۰ تا ۱۳ پاسخگوی بازدید کنندگان هستند و برای هر غرفه یک فیلم طراحی شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند معرفی دستاورد‌ها را به صورت خلاصه ببینید.

ادرس سایت نمایشگاه هفته پژوهش در گلستان WWW.GRTE.IR بوده و علاقه مندان می‌توانند به صورت شبانه روزی از این سایت بازدید کنند.


انتهای پیام/ق
برچسب ها: هفته پژوهش ، فن بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.