مهدی رسولی، مداح و ذاکر اهل بیت (ع) با حضور در بندر ماهشهر خوزستان، به نمایندگی از مردم، درخواست خود را از حجت الاسلام رئیسی مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند روز اخیر، شهرها و روستاهای بسیاری در استان خوزستان براثر بارش باران پاییزی دچار سیلاب و آب گرفتگی شده‌اند و خانه‌های مردم در شرایط سخت کرونایی پر از آب و فاضلاب شهری شده است. اما این مشکل مردم خوزستان که به نوعی مشکل مدیریتی برای تمام کشور محسوب می‎شود فقط مربوط به امسال نیست و چند سالیست که مردم این شهر با هر بارش باران، باید منتظر آب گرفتگی معابر و منازلشان باشند.

به همین منظور، مهدی رسولی، مداح و ذاکر جوان اهل بیت علیهم‌السلام با حضور در بندر ماهشهر و به نمایندگی از مردم این منطقه، درخواستی را از محضر آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه، جهت رفع مشکلات مردم‌ شریف خوزستان کرد که در ویدئو مشاهده می‎کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیم
۱۹:۰۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
با کارگیری چهار دستگاه تونل کن اتوماتیک امکان حفر روزانه 60 متر تونل به ارتفاع 7 متر فراهم میشود دریک ماه حفر تونل 1800 متری میتوان 66هزار متر مکعب آب باران را در تونل زیر زمینی ذخیره کرد با این کارمبتوان از سیلاب و آبگرفتگی داخل شهرها جلوگیری کرده واز این آب برای آبیاری فضای سبز استفاده نمود
آخرین اخبار