ربیعی گفت: سایپا تیم خوبی است و مربی جوان و خوبی دارد؛ اما در هر بازی برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم و در بازی فردا هم همین هدف را دنبال می‌کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار ربیعی فر، مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار کرد: خدا را شکر روند خوبی در پیش گرفته‌ایم. در بازی گذشته برابر تراکتور چند موقعیت ایجاد کردیم که نشان از بازی مالکانه و روند رو به رشد تیم ما داشت. بازیکنان ما کمی استرس دارند و به همین دلیل توپ‌های ما گل نمی‌شوند، اما ما به بازیکنانمان ایمان داریم و باید این استرس از آن‌ها دور شود. با عملی شدن برنامه‌های سرمربی در داخل زمین، ما به گل خواهیم رسید و در آینده هم تیم ما به جایگاه بهتری در جدول خواهد رسید.

ربیعی فر درباره حریف بازی فردا گفت: سایپا تیم خوبی است و سرمربی جوان و خوبی مانند صادقی دارد. ما حریف را آنالیز کرده‌ایم و ان شاءالله بازیکنان برنامه‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنند تا بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. فکر می‌کنم که روند رو به رشد تیم ما کاملا مشهود است. هر بازی تنها برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین می‌شویم و امیدوارم برابر سایپا به این هدف برسیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و طلسم شکنی کنیم.  

مربی مس رفسنجان در واکنش به تمجید سرمربی تراکتور از عملکرد مس رفسنجان گفت: فوتبال به نتیجه است، اما ما مقابل تراکتور بازی خوبی انجام دادیم و مقابل گل گهر هم خوب بودیم. قلعه نویی از تفکرات و علم ربیعی تعریف کرد. من نمی‌خواهم به خاطر این که ربیعی سرمربی تیم است، از او تعریف کنم، اما حقیقت این است که ربیعی و دیگر مربیان، خیلی برای مس رفسنجان وقت می‌گذارند و از نظر علم فوتبال یکی از مربیان جوان و آینده دار فوتبال ایران است.  

او در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج ضعیف مس رفسنجان در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر، فشار روانی روی بازیکنان این تیم ایجاد شده یا خیر، گفت: چنین فشاری ایجاد نشده است، زیرا کسانی که بازی‌ها را می‌بینند، متوجه عملکرد خوب تیم ما می‌شوند. لیگ یک با لیگ برتر خیلی تفاوت دارد. ما از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌بریم و مطمئنم که به هدفمان می‌رسیم، اما همان طور که گفتم جو لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است و کمی زمان می‌برد تا به هدفی که داریم برسیم. ۱۶، ۱۷ بازیکن جدید گرفتیم و آن‌ها برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارند.


بیشتر بخوانید: 

ذوب آهن - شهر خودرو؛ تقابل رضایى و رحمتى زیر سایه کرونایى هاى ذوب/ نفتى‌ها به دنبال نخستین پیروزى برابر سپاهان


ربیعی فر افزود: ما در اراک هم بازی خوبی انجام دادیم و خطیبی، سرمربی آلومینیوم از تیم ما تعریف کرد. در این چند هفته بدشانسی آوردیم. فشاری که روی تیم ما ایجاد شده، به خاطر گل نزدن ما است و امیدواریم گل بزنیم تا از این فشار خارج شویم.  

مربی مس رفسنجان درباره داور بازی فردای تیمش گفت: برای سلطانی آرزوی موفقیت می‌کنم. خدا را شکر تاکنون مشکل داوری نداشته ایم. داور بازی فردا جوان است و امیدوارم از این فرصت به خوبی استفاده کند و با قضاوت‌های خوب بتواند جایگاهش را در فوتبال ایران تثبیت کند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال ، مس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار