اعضای شورای شهر تهران میرلوحی را به عنوان ناظر برنامه عملیاتی و هیئت واگذاری سهام شهروند و همشهری در بورس انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر تهران در جریان بررسی دستور جلسه امروز شورای شهر تهران مبنی بر معرفی ناظر و دو نفر کارشناس خبره برای عرضه سهام شرکت‌های خدماتی کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه گفت: در ماده سوم این مصوبه شورا برای هیات واگذاری تعیین تکلیف کرده است که در ترکیب هیات واگذاری یک نفر از اعضای شورای شهر تهران باید حضور داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: علاوه بر این دو نفر دیگر هم به عنوان صاحبنظر خبره به پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه و تصویب شورای شهر باید در هیات نظارت وجود داشته باشند.

وی با اشاره به هماهنگی انجام شده با شهردار تهران گفت: اگر دوستان موافقت کنند و به پیشنهاد ما رأی بدهند، عملا ظرف کمتر از یک ماه امکان عملیاتی شدن مصوبه این مصوبه فراهم می‌شود.

رسولی با بیان اینکه آقای میرلوحی مباحث اقتصادی را در کمیسیون برنامه و بودجه پیگیری خواهد کرد، گفت: تمام مباحث اقتصادی مرتبط با مدیریت شهری در این کمیته به عهده آقای میرلوحی است و به عنوان ناظر در هیات واگذاری خواهد بود.


بیشتر بخوانید


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه آقایان فخریه کاشان و اسلامی به عنوان دو نفر کارشناس خبره معرفی شده‌اند، گفت: یک نفر از از این دو نفر از بین افراد صاحب تجربه، آشنا و فعال به حوزه بازار سرمایه و بورس انتخاب شده است که فخریه کاشان به اقرار همه متخصصان یکی از افراد صاحبنظر است. نفر دوم را هم اصرار داشتیم از بین جوانان فارغ التحصیل و در عین حال آشنا و فعال در بازار سرمایه باشد که به صورت کتبی و رسمی سعید اسلامی بیدگلی را معرفی کردیم.

خزانه‌دار شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که اگر صلاح می‌دانید به هر سه نفر رأی بدهید که این مصوبه در جریان اجرا قرار گیرد.

در نهایت اعضای شورای شهر تهران به انتخاب هر سه نفر رأی مثبت دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار