جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: طرح شهید سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل همه گیری کرونا در کوهبنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عباس علی بیگی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان گفت: هدف اصلی طرح  شهید حاج قاسم سلیمانی مدیریت و کنترل همه گیری ویروس کرونا از طریق مشارکت مردمی، هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیج است. 

او افزود: تشدید نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال قانون؛ تست گسترده، هدفمند و هوشمند؛ بیماریابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند و آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از اهداف این طرح است.

سرهنگ علی بیگی حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر، شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت‌ها و تقویت فرآیند درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری را  از دیگر راهبردهای مصوب در اجرای طرح شهید سلیمانی  عنوان کرد. 

او به لزوم حمایت و همکاری عمومی برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا تاکید کرد و از بسیجیان خواست به جز این طرح در برنامه‌های دیگر حوزه سلامت فعال باشند تا بتوانیم در مورد مسائل بهداشتی، آموزش‌های لازم را محله به محله اجرا کنیم.

 جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان تصریح کرد: در صورتی که هر کس آموزش‌های لازم را در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی دیده باشد در حوادث و بلایا اولین نفری است که به خودش کمک خواهد کرد. 

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار