ذوب آهن تهدید به کناره‌گیری از لیگ را عملی کند تا خیال همگان راحت شود

ذوب آهن اصفهان پس از کش و قوس‌های فراوان و با وجود ۱۸ کرونایی، به‌ناچار با اصرار سازمان لیگ، برابر شهر خودرو بازی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، روز جمعه بود که مسئولان باشگاه ذوب آهن اصفهان خبر از ابتلای ۵ بازیکن خود به کرونا داد و خواستار لغو یا به‌تعویق انداختن بازی از سوی سازمان لیگ شد اما باتوجه به قانون عجیب و بحث‌برانگیز ۱۱+۵ نفر که مبتلا نباشند بازی برگزار می شود ، سازمان لیگ اعلام کرد بازی به هیچ وجه لغو نمی‌شود و در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

این آمار در روز شنبه اما به ۱۱نفر رسید و باشگاه ذوب آهن چندین مرتبه از سازمان لیگ درخواست کند بازی به تعویق بیفتد تا سلامت دیگر بازیکنان ذوب آهن و همچنین تیم داوری و شهرخودرو به‌خطر نیفتد اما هم مدیران باشگاه شهرخودرو و هم رئیس کمیته مسابقات این درخواست را رد و با آن مخالفت کردند.

ذوب آهن تهدید به کناره‌گیری از لیگ را عملی کند تا خیال همگان راحت شود

امروز نیز مشخص شد که در مجموع 18 نفر از اعضای ذوب آهن به ویروس کرونا دچار شده‌اند و ذوب آهن تنها با 14 بازیکن راهی فولادشهر شد.

رحمان رضایی و مدیران ذوب آهن تا آخرین لحظات برروی لغو بازی پافشاری کردند اما نماینده سازمان لیگ به‌طور جدی باز هم مخالفت و ذوب آهن را تهدید به سه بر صفر کردن بازی به سود شهرخودرو کرد تا به‌ناچار تیم رحمان رضایی با لشکری از کرونایی‌ها برابر شهرخودرو حاضر شود.

طبق قانون سازمان لیگ و ایفمارک اگر تیمی ۱۶بازیکن در اختیار داشته باشد موظف است بازی خود را برگزار کند، تیم ذوب آهن ۱۵بازیکن را در اختیار داشت تا با این قانون مجبور به انجام بازی‌ای شود که انتهایش مشخص است.

حال سوال اصلی اینجاست مگر ذوب آهن یک تیم ایرانی نیست پس چرا قوانین برخلافش اتفاق می‌افتد؟ دیدار پرسپولیس برابر نساجی مازندران به‌دلیل کرونا و احتمال درگیر شدن بازیکنان پرسپولیس با این ویروس لغو شد، اما ذوب آهن باوجود لشکری از بازیکنان کرونایی ملزم است برابر شهرخودرو بازی کند.

ذوب آهن تهدید به کناره‌گیری از لیگ را عملی کند تا خیال همگان راحت شود

پرسپولیس فینالیست آسیا است و ذوب آهن از این امتیاز  برخوردار نیست و شاید همین علتی شده تا سازمان لیگ چشمش را روی این تیم ببندد.

هفته آینده نیز ذوب آهن باید برابر فینالیست آسیا بایستد؛ آیا به‌خاطر بازیکنان کرونایی و احتمال مبتلا شدن بازیکنان پرسپولیس به کرونا آن دیدار نیز لغو خواهد شد؟

چرا نباید قوانین برای همه تیم‌ها یکسان باشد، ذوب آهن یک تیم مردمی و ریشه‌دار است که دو فصلی‌است داخل و خارج زمین اتفاقات عجیبی بر علیه‌اش افتاده است. از ماجراهای عجیب داوری که فصل گذشته سر این تیم را بُرید و در این فصل نیز ادامه‌دار است تا بی‌رحمی‌های  در قبال این تیم و تحت فشار قرار دادن آن‌ها که ذوب آهن را در منگنه شدیدی قرار داده است‌.

ذوب آهن تهدید به کناره‌گیری از لیگ را عملی کند تا خیال همگان راحت شود

اگر هفته‌های آینده از دل اردوی شهرخودرو بازیکنان کرونایی بیرون آمدند چه اتفاقی می‌افتد! آن زمان این بی‌تدبیری را گردن کدام تیم خواهند انداخت؟ هیچ اطمینانی وجود ندارد که بازیکنان و اعضای ذوب آهن به ویروس مبتلا نشده باشند و آن‌را به دیگران منتقل کنند.

آیا لغو بازی ذوب آهن شهرخودرو واجب‌تر بود یا لغو بازی پرسپولیس برابر نساجی که هیچ بازیکن کرونایی نیز ندارد؟ . آیا ذوب آهن باید تهدید به کناره‌گیری از لیگ را عملی کند تا خیال همگان راحت شود!

ذوب آهن در یک بازی غریبانه که نتیجه‌اش از قبل پیشبینی می‌شد با نتیجه دو بر صفر مغلوب شهرخودرو شد تا ۳امتیاز دیگر با ناعدالتی از جیب ذوب آهن زده شود.

این اتفاقات تا کجا می‌خواهد پیش برود هیچکسی نمی‌داند اما در یک نقطه‌ای نیاز است این روند به پایان برسد و عدالت به‌طور یکسان میان همه تیم‌ها تقسیم شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.