عملیات اجرایی ساخت ۲ آموزشگاه برای دانش‌آموزان بانیاز‌های ویژه در شهرستان اسفراین و مانه و سملقان، امروز با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به صورت ویدئوکنفرانسی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: ساخت ۱۱ مدرسه برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در سفر پیشین سیدجواد حسینی، رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی مورد توافق قرار گرفت که امروز ساخت ۲ واحد آن آغاز و کلنگ زنی شد.


بیشتر بخوانید


علی متقیان افزود : مدرسه ۱۰ کلاسه در شهر آشخانه با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع زمین و گستره ۸۰۰ مترمربع زیربنا وارد مرحله اجرایی شده و آموزشگاه سه کلاسه بام و صفی آباد شهرستان اسفراین نیز در زمینی با وسعت هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۲۱۰ مترمربع زیربنا، امروز کلنگ زنی شد.

او درباره تحقق مصوبات سفر پیشین رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به استان گفت: تامین اعتبار برای خرید دستگاه بینایی سنجی از این مصوبات بود که محقق شده است، راه اندازی باشگاه بازنشستگان در بجنورد در حال انجام است و اتاق حرکت درمانی هم در مرکز استان در حال ساخت است.

او گفت: امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، اتاق آموزش مجازی مرکز نیز افتتاح شد. دومین مرکز مشاوره خانواده کودکان استان در شهر اسفراین، اتاق استودیو آموزش مجازی به بهره برداری رسید و از سامانه آموزش مجازی کیو. آر کد نیز رونمایی شد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی افزود: سامانه کیو. آر کد برای آموزش مجازی دانش آموزان استثنایی ایجاد و راه اندازی شده است.

سه هزار و ۷۰ دانش آموز زیر پوشش خدمات آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی هستند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.