رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از شکست مقابل تیم شهرخودرو در مورد شرایط تیمش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از شکست در مقابل شهرخودرو درمورد شرایط این تیم و ابتلای تعداد بالایی از بازیکنانش به کرونا گفت: من در مورد بازی امروز هیچ صحبتی ندارم و فقط می‌خواهم در مورد قانون ۱۱+۵ صحبت کنم. دوست دارم بدانم کدام مرجع و منبعی این قانون را وضع کرده است و آیا این افراد هیچ آشنایی با فوتبال داشته‌اند؟ آیا این افراد اصلا می‌دانند فوتبال چگونه نوشته می‌شود؟ من فکر می‌کنم آن‌ها فوتبال را با "ط" می‌نویسند. مشخص است کسانی این قانون را وضع کرده اند هیچ درکی از فوتبال ندارند و من حاضرم با این افراد بنشینم و صحبت کنم تا ببینم چقدر از فوتبال می‌دانند و چگونه چنین قوانینی را وضع کرده اند.

چنین قوانینی باید توسط افراد فوتبالی وضع شود

او ادامه داد: این افراد چه می‌دانند تمرین چیست؟ آن‌ها هیچ آشنایی با بازیکن، اردو، هتل رفتن بازیکنان و کنار هم بودن بازیکنان ندارند. این افراد هیچ آشنایی با تغذیه و جلساتی که برای بازیکنان برگزار می‌شود، ندارند. چنین قوانینی باید توسط افراد فوتبالی وضع شود. این افراد نمی‌دانند اگر یک تیم حتی ۳۵ بازیکن هم داشته باشد و مربی با ۲۰ بازیکن، تیم خود را آماده کرده است، نمی‌تواند از آن ۱۵ بازیکن باقی مانده استفاده کند.

از دیروز تا امروز، ۱۲ بازیکن ما به کرونا مبتلا شده اند

رضایی گفت: ما از دیروز ظهر که ساعت ۳ تمرین داشتیم تا امروز ظهر، ۱۲ بازیکنمان که در کل هفته با ما تمرین کرده اند را به علت ابتلا به کرونا برای این بازی از دست دادیم. این افرادی که قانون گذاشته اند چه می‌دانند بازیکنی که قرار است در یک بازی رسمی به میدان برود باید ۵ جلسه زیر نظر مربی تمرین کند. این افراد در خانه‌شان نشسته اند و این قانون را وضع کرده اند و هیچ درکی از فوتبال ندارند.

فردا قرار است تست راستی آزمایی انجام شود و این  یک اتفاق خنده دار است

او ادامه داد: برای ورزش کشورمان متاسفم که یک سری افراد غیرورزشی در حال تصمیم گیری برای آن هستند. فردا قرار است تست راستی آزمایی انجام شود و این یک اتفاق خنده دار است. بازی انجام شده است، تست راستی آزمایی دیگر برای چیست؟ اگر می‌خواستند چنین کاری انجام دهند باید امروز صبح یا شب گذشته، این کار را انجام می‌دادند. این افراد آیا می‌دانند در هر پست باید چند بازیکن در تیم باشد، اگر ۴ بازیکن فقط کرونا بگیرند و هر ۴ نفر دروازه بان باشند، چه کار می‌خواهند بکنند. پس این افراد فوتبال را نمی‌فهمند.

جراتش را داشته باشید و بگویید اشتباه کرده ایم

رضایی گفت: جالب این است که باشگاه‌ها این قوانین را پذیرفته اند، اما امکان تجدید نظر نیز وجود دارد. جراتش را داشته باشید بگویید اشتباه کرده ایم و قوانین خوبی را وضع نکرده ایم. این که روی اشتباه خود اصرار دارند و می‌گویند بازی باید برگزار می‌شد، حرف‌های زیادی دارد. فقط می‌توانم بگویم متاسف هستم.

با توجه به مقتضیات زمان قوانین باید تغییر کنند

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نماینده فدراسیون می‌گوید حرف‌های شما درست است، اما قوانین وضع شده و باید اجرا شوند. من می‌گویم مگر نمی‌شود قوانین را تغییر داد؟ با توجه به مقتضیات زمان، قوانین باید متفاوت باشند. قانون اساسی کشور‌ها بعد از ۲ دهه مورد تجدید نظر واقع می‌شود. آیا شما که این قانون را ۹ ماه پیش وضع کرده‌ای، نمی‌توانی در آن تجدید نظر کنی؟ احتمالا یا وقتشان را می‌گیرد یا این که اصلا برایشان مهم نیست و به آن فکر نمی‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
بیچاره رحمان نمیدانست مافیایی بدتر از ایتالیا هم وجود دارد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
آقای سرمربی توجیه نکن.
آخرین اخبار