حسینی گفت: برای پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان هم قسم شده بودیم و می‌دانستیم که قدرت شکست دادن هر تیمی را داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: این پیروزی را به مردم مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. امیدوارم با این پیروزی دل مردم مسجد سلیمان را شاد کرده باشیم. همان طور که روز گذشته گفتم، تیم ما برای پیروزی در این بازی هم قسم شده بود و می‌دانستیم با قدرتی که داریم می‌توانیم از پس هر تیمی بر بیاییم.

حسینی در ادامه گفت: خدا را شکر برنامه‌های ما همان طور که می‌خواستیم پیش رفت و با کمک خدا برنده شدیم. جا دارد به بازیکنان تبریک بگویم که با جان و دل برای تیم زحمت کشیدند. باید به شرف تمام بازیکنانم درود بفرستم، زیرا با حداقل امکانات در زمین مبارزه کردند و توانستند بازی خوبی ارائه کنند.  

حسینی درباره کم تجربگی بازیکنان تیمش عنوان کرد: نفرات ما همین بازیکنان هستند و شایستگی بالایی هم دارند. با توجه به پایان فصل نقل ‌و انتقالات و بودجه باشگاه، نمی‌توانیم در نقل ‌و انتقالات بازیکنی جذب کنیم. باید از همین بازیکنان تشکر کنیم که با جان و دل در خدمت تیم هستند. ان شاءالله همین بازیکنان باتجربه می‌شوند و به نفت مسجد سلیمان کمک می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار