رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف یک میلیارد ریال کالای احتکار شده که به صورت غیر مجاز نگهداری و در شهرستان بیرجند احتکار شده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ ابراهیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی استان در پی ایجاد نشانگاه‌ های اقتصادی در بنگاه‌ های اقتصادی، اطلاعاتی دریافت کردند که در یک انبار واقع در بلوار شعبانیه شهرستان بیرجند مقادیر زیادی چای، روغن و انواع پوشاک دپو شده که موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی محل شناسایی شده را بازرسی کردند که در بازرسی از این انبار ۵۰۰ بسته یک کیلوگرمی چای، ۶۸۰ قوطی انواع روغن و ۲۱ هزار عدد انواع پوشاک که به صورت غیر قانونی احتکار شده بود کشف کردند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ ابراهیمی اظهار کرد: بررسی ماموران حاکی از این است که کالای کشف شده تاریخ قدیم است و متهم اخیرا هیچ گونه فروشی از این انبار نداشته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین مشخص شد که این انبار در سامانه سازمان صمت ثبت نشده که انبار کشف شده پلمب شد.

او افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.