پیکر سردار شهید استوار محمودآبادی فردا در شیراز با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم حضرت احمدبن موسی(ع) تشییع و در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مراسم تشییع پیکر سردار شهید استوار فرداصبح ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه با رعایت اصول بهداشتی در حرم حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار و پیکر این شهید در گلزار شهدای دالرحمه شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و هم رزم شهید سردار سلیمانی، شب گذشته پس از ۴۰ سال پاسداری و تحمل درد عوارض شیمیایی به درجه شهادت رسید.

این شهید سرافراز متولد شهرستان کوار و بزرگ شده در شیراز، از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت‌الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز بود که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) در مقابل گروه‌های تکفیری، دوشادوش سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق مجاهدت کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
روحش شاد و یادش گرامی باد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۰۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
خوشا به سعادت این عزیزان که افتخار آفرین بوده اند و با شهادت خود افتخار همیشگی برای خود و کشورمان به ارمغان آوردند در اصل عاقبت بخیر شدند دیگران درس بگیرند نهایت همه می رویم انشاء ا... همانند این عزیزان باشیم رستگار و خداوند خشنود. برای شادی تمامی شهدا صلوات