رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه استانی خطابه خوانی پیام وحدت تا ۳۰ آذرماه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین لازم سعیدی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به دلیل استقبال علاقه مندان، مهلت ارسال آثار به مسابقه استانی خطابه خوانی پیام وحدت تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.

او با بیان اینکه مسابقه در ۲ بخش خواهران و برادران و به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان به منظور شرکت در مسابقه می‌بایست کلیپی از خطابه خوانی خود تهیه و به شماره ۰۹۰۲۱۱۴۳۳۵۱ و یا پست الکترونیکی quran.ahvaz@gmail.com ارسال کنند.

لازم سعیدی تصریح کرد: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۳ اثر با مدت زمان ۵ دقیقه و با کیفیت مناسب به دبیرخانه ارسال کند. همچنین ذکر نام و نام خانوادگی، شماره ملی و شماره تماس به همراه آثار ارسالی الزامی است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: کتاب وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت نوشته آیت الله شهید سید محمد باقر حکیم ترجمه عبدالهادی فقی زاده منبع مسابقه است و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند جهت دریافت کتاب به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مراجعه کنند. همچنین استفاده از منابع معتبر دیگر جهت شرکت در مسابقه مجاز است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.