"نیل رابرتسون" با شکست جاد ترامپ برترین اسنوکر باز دنیا، فاتح رقابت‌های قهرمانی انگلیس شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در فینال مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس (UK Championship) «جاد ترامپ» مرد شماره یک دنیای اسنوکر به مصاف «نیل رابرتسون» نفر ۳ رنکینگ جهانی رفت و در یکی از نفس گیر‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های تاریخ اسنوکر با نتیجه ۱۰ - ۹ شکست خورد.

رابرتسون با این پیروزی به سومین قهرمانی خود در رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس رسید. او حتی با ثبت ۱۳ سنچری در این مسابقات موفق شد رکورد «رونی سالیوان» و «استفن هندرری» را بشکند و مقتدرانه در صدر برترین سنچری زن‌های تاریخ این رقابت‌ها قرار بگیرد.

در رشته اسنوکر زمانی که اسنوکر باز بریک ۱۰۰ و بیش از آن بزند، موفق به ثبت سنچری می‌شود.

این بازی حدود ۱۲ ساعت طول کشید. رابرتسون با کسب قهرمانی مبلغ ۲۰۰ هزار و ترامپ هم با نائب قهرمانی ۸۰ هزار پوند پاداش دریافت کردند.

این رقابت‌ها باید در شهر "یورک" انگلیس برگزار می‌شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، سالن مارشال آرنای میلتون کینز میزبان آن بود.

مسابقات اسنوکر آزاد اسکاتلند از امروز (دوشنبه) در شهر میلتون کینز انگلیس آغاز می‌شود و ترامپ بدون حتی یک روز استراحت باید کار خود را در این رقابت‌ها آغاز کند. طبق برنامه مسابقات رابرتسون می‌تواند پس از قهرمانی با ارزش خود یک روز استراحت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار