مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: طرح بزرگ گازرسانی به بخش الوار گرمسیری اندیمشک به منظور تامین گاز مورد نیاز طرح‌های تولیدی و اقتصادی شتاب می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان در نشست با مسئولان اندیمشک به تحقق طرح بزرگ گازرسانی به بخش الوار گرمسیری این شهر به منظور تامین گاز مورد نیاز طرح‌های تولیدی و اقتصادی این منطقه اشاره کرد و گفت: پروژه گازرسانی به نقاط پراکنده این شهرستان شتاب می‌گیرد.

او با بیان اینکه این مجموعه برای تامین گاز مورد نیاز پروژه‌های اشتغالزای استان و واحد‌های تولیدی اندیمشک آمادگی کامل دارد، افزود: پروژه ۷ و نیم کیلومتری خط گاز پایداری اندیمشک در مرحله مناقصه بوده و همچنین  نصب یک هزار و ۸۰۰ کنتور و رگلاتور مشترکین جدید در مرحله ابلاغ به پیمانکار است.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک نیز در این نشست گفت: این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و الوار گرمسیری است که در اجرای طرح‌های گاز رسانی، روستا‌های این ۲ بخش مورد توجه قرار گرفته که  بخش الوار با ۱۷۸ روستا طی سال‌های اخیر شاهد تحول اساسی در این زمینه  بوده است.

او بیان کرد: اجرای طرح گازرسانی به الوار گرمسیری در ۲ فاز با بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار گامی مهم برای محرومیت زدایی از این‌ منطقه به شمار می‌رود که  تحقق این طرح بخش زیادی از دغدغه مردم منطقه و روستا‌ها را مرتفع کرده، ضمن اینکه طرح‌های دیگری در روستا‌های این بخش نیز در دست اجرا است که باید شتاب گیرد.

جهانگیری با بیان اینکه  اندیمشک دارای چندین شهر تابعه است که باید ادارات خدماتی شرکت گاز برای رفاه ساکنان در این شهر‌ها دایر شود تا دغدغه اهالی ساکن در این شهر‌ها رفع شود، اظهار داشت: این شهرستان ان در حال توسعه است و برای کاهش مشکلات مناطق تازه تاسیس  نیازمند اهتمام‌ ویژه هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.