معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای عملیات احداث و بهسازی ۳۲۵ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا علی اصغری معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان بیان این که برای تغذیه برق مشترکان جدید، از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۳۴ ایستگاه هوائی و سه دستگاه پست زمینی توزیع برق و نصب بهره برداری شده گفت: به منظور استمرار خدمات دهی به متقاضیان و مشترکان برق، طرح بهینه سازی ۱۸۸ دستگاه پست هوایی و زمینی توزیع برق به اجرا در آمده است.

او با بیان این که در راستای توسعه زیرساخت‌های برق رسانی، ۳۸ هزار متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی توسط واحد‌های اجرائی این شرکت احداث گردیده افزود: برای پایداری خطوط برق رسانی، عملیـات اصلاح ۱۷ هزار متـر شبکه ۲۰ کیلوولت هوائی و زمینـی، در قالب طرح‌های بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق، با مشارکت مدیریـت‌های تـوزیع بـرق در شهـرستان‌های استان عملیاتی شده است.

علی اصغری با عنوان این که ۷۸۸ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب و ۳۶۲ دستگاه نیز بهسازی شده ابراز داشت: برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای مورد اشاره، مبلغ ۳۳۴ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: برق رسانی ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.