نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تشکیل اعضای کمیته فنی دو و میدانی بانوان اظهار کرد: تمام افرادی که  عضو کمیته فنی بانوان شده اند از صاحب نظران و مدال آوران این رشته ورزشی در عرصه آسیایی و بین المللی هستند. امیدوارم با همفکری اعضای این کمیته بتوانیم تحولی در دو و میدانی ایجاد کنیم.  

او ادامه داد: طبق برنامه قرار است نخستین جلسه کمیته فنی بانوان دو و میدانی امروز عصر برگزار شود. امیدوارم از دانش فنی اعضای این کمیته بتوانیم به خوبی استفاده کنیم.  

نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی  بیان کرد: اگر برنامه ریزی خوبی انجام شود بانوان می‌توانند در المپیک‌های بعدی سهمیه و در بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان می‌توانند مدال کسب کنند.  

بهزادی گفت: طبق درخواست صیامی همچنان در فدراسیون دو و میدانی هستم و به عنوان نایب رئیس بانوان خدمت می‌کنم و از حقوق  بانوان دونده دفاع خواهم کرد.  

او درباره تشکلیل کمیته فنی بانوان دو و میدانی بیان کرد: انشاالله با تشکیل این کمیته و با همفکری بانوان کار‌های خوبی برای از بین بردن مشکلات ورزشکاران برداریم. پتانسیل زیادی بین بانوان ورزشکار وجود دارد.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار