فرمانده انتظامی گلستان گفت: از ابتدای اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان، ۱۴۲ واحد بدلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی براساس دستور مرجع قضائی پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردارسعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه همزمان با سراسر کشور در گلستان اجرا شد.

او گفت: هدف از اجرای این طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دفاع از سلامتی مردم است و نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در میدان حضور داشته و به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: طی این مدت از بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ واحد صنفی بازدید بعمل آمده که به ۳ هزار و ۳۵۸ واحد تذکرداده شد و ۱۴۲ واحد نیز به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی بر اساس دستور مرجع قضائی پلمب شدند.

سردار دادگر در مورد اعمال قانون خودرو‌های با پلاک مخدوش افزود: رانندگان خودرو‌هایی که پلاک آن‌ها به هر نحوی مخدوش و یا پوشانده شده باشد علاوه بر اعمال قانون، پرونده قضائی نیز در این زمینه برای آنان تشکیل خواهد شد.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان، تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و هم صدایی با رویکرد مشخص در اجرای این طرح را موثر دانست و بر همکاری آحاد مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح تاکید کرد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار