فرمانده پلیس راه قلعه گنج - بشاگرد از طرح نصب شبرنگ و ساماندهی شتر‌های سرگردان در مسیر‌های مواصلاتی شهرستان قلعه گنج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  طرح ساماندهی شتر‌های سرگردان با همکاری پلیس راه قلعه گنج بشاگرد و فرمانداری  شهرستان قلعه گنج به منظور ساماندهی شتران و کمک به کاهش حوادث جاده‌ای اجرا خواهد شد.

شیخی پور فرمانده پلیس راه قلعه گنج-بشاگرد گفت: وجود شتر در جاده‌های قلعه گنج به یک کابوس تبدیل شده است و سال ها است شهروندان قلعه گنجی و رانندگان عبوری را به کام مرگ می‌کشاندو نیاز است که شتر‌های سرگردان ساماندهی شوند.

شیخی پور تصریح کرد: در سطح شهرستان قلعه گنج تعداد زیادی شتر وجود دارد و شتر در این شهرستان با توجه به برخورداری از موقعیت همجواری با تالاب جازموریان به منطقه‌ای مساعد برای پرورش شتر تبدیل شده است که متاسفانه در سال‌های اخیر رهاسازی و سرگردانی آن‌ها باعث بروز حوادث جاده‌ای به ویژه در شب برای شهروندان شده است.

او افزود: متاسفانه بطور معمول دام‌های سنگین از جمله شتر‌های سرگردان در حاشیه جاده‌ها شهرستان، هیچ نشان مشخصی ندارند و در صورت بروز حادثه امکان شناسایی مالکان آن‌ها وجود ندارد که سازماندهی این شتر‌ها  عزم جدی مردم و مسئولان مربوطه را می طلبد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار