۴۸۵ کیلومتر از جاده‌های کوهستانی مازندران در ۴۸ ساعت گذشته برف روبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور و بارش برف در مناطق برفگیر و کوهستانی، ۴۸۵ کیلومتر از جاده‌های برفگیر استان در طی ۴۸ ساعت گذشته طی ۸۶ مرحله توسط راهداران برفروبی شد.

او افزود: محور هراز محدوده امامزاده هاشم تا آب اسک، محور کندوان محدوده هزارچم تا تونل کندوان، محور سوادکوه محدوده ورسک تا گردنه گدوک، محور ساری - کیاسر محدوده کیاسر تا سه راهی فولادمحله از جمله مناطقی بودند که عملیات برفروبی در آن‌ها انجام پذیرفت.

نجفی گفت:۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در حال حاضر در محور‌های مواصلاتی استان در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.

او افزود:این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

نجفی طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: ۲۲ راهدارخانه در حال حاضر در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار