فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان گفت: با پرداخت تسهیلات به کسب و کار‌های غیردولتی به شدت آسیب دیده از ویروس کرونا در حوزه ورزش و جوانان موافقت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی جانشین ستاد کرونا استان گفت: با استمهال حق بیمه سهم کارفرما برای دو ماهه آذر و دی ماه ۱۳۹۹ توسط سازمان تامین اجتماعی در مورد مشاغل و کسب و کار‌های غیردولتی به شدت آسیب دیده و یا به اجبار تعطیل یا محدود شده، مطابق دستورالعمل ابلاغی کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی کرونا، موضوع طرح جامع مدیریت تجمع و تردد عمومی موافقت می‌شود.

حبیبی افزود: از محل منابع مربوط به تسهیلات ویژه کرونا، تسهیلات با دوره بازپرداخت یک ساله در اختیار اداره کل تامین اجتماعی قرار می‌گیرد.

 او با اشاره به اینکه میزان و شرایط این تسهیلات توسط کارگروه فوق تعیین می‌شود، گفت:متقاضیان واجد شرایط مجازند تا پایان دی ماه جاری ثبت نام کنند و بازپرداخت اقساط این تسهیلات نیز از اول خردادماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

حبیبی افزود:بازپرداخت تسهیلات بانکی قبلی دریافت شده توسط فعالیت‌ها و کسب و کار‌های این حوزه تا پایان سال ۱۳۹۹ امهال می‌شود.

جانشین ستاد کرونا استان گفت: با تمدید مهلت پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی سال۱۳۹۹، هزینه‌های آب، برق و گاز سال ۱۳۹۹ و هزینه‌های مالیاتی سررسید سال ۱۳۹۹ کسب و کار‌های این حوزه تا پایان سال ۱۳۹۹ موافقت می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار