فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در بخش چهار باغ منطقه ملک آباد شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ  گفت: در راستای پاسخ به مطالبات مردمی و ادامه طرح‌های پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز با حضور حداکثری ماموران انتظامی، پلیس‌های تخصصی، یگان امداد شهرستان و استان در مبارزه با اراذل و اوباش، سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهرستان ساوجبلاغ بخش چهارباغ منطقه ملک آباد اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری ۴ سارق تحت عنوان مامور و اعتراف آن‌ها به ۵ فقره سرقت، افزود: همچنین در این طرح ۱۴ سارق دستگیر شده اند که تا کنون به ۳۵ فقره انواع سرقت اقرار کرده اند.

او افزود: در اجرای این طرح که رضایتمندی مردمی را به دنبال داشت با تلاش همه جانبه ماموران ۲۲۳ گرم تریاک، ۱۸۳ گرم هروئین، ۴۰ گرم حشیش کشف شد و ۴۶ خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی گفت: همچنین در این طرح یکی از مالخران سابقه دار این منطقه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی اقلام مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.