سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:متاسفانه داوران بازی امروز را با سوت هایشان بر هم زدند و تمرکز تیم و بازیکنانمان را گرفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جا دارد به تیم حریف بابت یک امتیازی که گرفت تبریک بگویم و البته به تیم داوری هم تبریک می‌گویم که خیلی خوب داوری کردند و همان روند دیدار‌های گذشته در حال تکرار است. متاسفانه بازی امروز را با سوت هایشان بر هم زدند. در مصاحبه قبل بازی برابر صنعت نفت، به داوری اعتراض داشتم که خواهش کردم داور بازی قضاوت با دقت تری داشته باشد که نشد و با گلی که به ثمر رساندیم همه چیز برگشت. متاسفانه همه برای ما شمشیر را از رو بسته‌اند. شب قبل از بازی اعلام می‌کنند که یک بازیکن ما محروم است.

او افزود: دوباره روز بازی اعلام می‌کنند که بازیکن دیگر تیم ما نیز محروم است. تا لحظه آخر نمی‌دانیم بازیکن ما محروم است یا خیر. خیلی از افراد کار‌هایی انجام می دهند، اما نمی‌دانم چرا با آن‌ها برخوردی نمی شود، اما بازیکن ما را محروم می‌کنند. تمام تمرکز تیم و بازیکنان ما را بر هم می‌زنند و متاسفانه مشخص است کار‌هایی که انجام می‌دهند از کجا آب می‌خورد.

فکری بیان کرد: شاید اصلا دوست ندارند تیم استقلال شکل بگیرد و نتیجه و امتیاز کسب کند. همه نوع کاری انجام می دهند و به هدفشان هم می‌رسند؛ اما ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم و تیم را جمع می‌کنیم تا آماده بازی بعدی شویم و با خیلی از افراد بجنگیم.

سرمربی استقلال گفت: با توجه به اتفاقاتی که امروز رخ داد، می‌توانستیم با کسب ۳ امتیاز با تیم صدر نشین هم امتیاز شویم. ۳ امتیاز خیلی مهمی برای ما بود. نیمه دوم بچه‌ها زحمت کشیدند و گل زدند و باید بگویم از سد حریف گذشتیم، اما از سد داوری متاسفانه نتوانستیم بگذریم. اشتباهات داوری تیم ما را عصبی کرد و بر هم ریخت. روی گلی که تیم حریف زد و آفساید بود اخطاری داده نشد، اما پنالتی و اخراج بازیکن حریف لحاظ نشد. در صحنه‌هایی از بازی، داوران مدام به ضرر ما سوت زدند و هیچ هماهنگی بین تیم داوری نبود و متاسفانه تیم داوری خیلی بهم ریخته بود و داور بازی با ما لجبازی می‌کرد و اخطار‌هایی خیلی راحت به بازیکن و نیمکت ما داده شد.

او گفت:در بحث گل آفساید و گلی که دریافت کردیم، خوب عمل نکردیم؛ اما خداراشکر با امتیازاتی که ما داریم به صدر جدول نزدیک هستیم و باید روی ضعف‌ها کار کنیم؛ اما روی ضعف داوری نمی‌توانیم کاری کنیم. قرار نیست وقتی ما حرف می‌زنیم داوران یا کمیته داوران بیایند و لجبازی کنند. آن‌ها داور بازی هستند و به نوعی خدای زمین فوتبال هستند و نباید دنبال لجبازی باشند. با یک سوت اشتباه، یک تیم را بالا و پایین می‌کنند. داوران باید اشتباهات خود را ببینند، نه این که ما حرف بزنیم و به آن‌ها بر بخورد. باید اشتباهات خود را رفع کنند.

فکری ادامه داد: داوری که در بازی لجبازی می‌کند، فاکتور داوری را دارا نیست. ما ۴ هفته حرف نزدیم. پنالتی و صحنه‌های داوری را برای ما نمی‌گیرند و فکر می‌کنند ما اصلا متوجه نیستیم. برای یک تیم، خیلی خوب سوت می‌زنند و اشتباهات داوری برای آن‌ها لحاظ نمی‌شود.

سرمربی استقلال درباره آینده این تیم گفت: به آینده تیم استقلال بسیار امیدوارم هستم. ما تنها ۲۰ روز فرصت داشتیم تیم را ببندیم و این تیم مشکلات بسیاری از جمله مدیریتی و ... داشته است. اما همه کمک کردند و خیلی به این تیم امیدوارم هستم و ان شاءالله تیم شخصیت پیدا کند و همان استقلال واقعی باشیم که طرفداران می‌خواهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار