منصوریان: احساس می‌کنم در حق هواداران تراکتور جفا شد/ در صورت توهین به نکونام، از او عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی تیمش برابر تیم فولاد خوزستان، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی بدون گل تیمش برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. ما می‌دانستیم تخصص حریفمان در دفاع و ضد حمله است و فولاد تیم مقابل را به حمله دعوت  می‌کند تا با شیمبا و ۲ وینگر خود ضربه بزند. البته ما  خیلی خوب راه‌های نفوذ فولاد را  بستیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. در کل بازی، تنها ۱۵ دقیقه فولاد از ما بهتر بود، اما در مابقی  بازی به هیچ عنوان دفاع چپ و راست فولاد جلو نمی‌آمدند و ایستا بازی می‌کردند.

او ادامه داد: بازی سنگینی بود و من از عملکرد بازیکنان  راضی هستم. در این گونه بازی‌ها یک الی ۲ شانس، تفاوت بازی را رقم می‌زند. همچنین در این گونه بازی‌ها  یک تیم  با یک گل برنده می‌شود یا شکست می‌خورد. مدیریت داور در کل بازی فوق العاده بود، اما در لحظاتی از بازی قضاوت خوبی ندیدیم.  متاسفانه دومین بازی خانگی است که من احساس می‌کنم در حق ۳۰، ۳۵ میلیون هوادار جفا شده است.

فوتبال ما به ویدیو چک نیاز دارد

منصوریان گفت: محمد عباس زاده از لحظه پاس توپ تا زمان حرکتش، یک متر یا ۸۰ سانتی متر عقب بود. ما به شدت به ویدیو چک احتیاج داریم و اگر این سیستم بود، ۲ گل ما سرجایش می‌ماند و با نتیجه ۲-صفر برنده می‌شدیم. اشکان دژاگه توپ را  در دقیقه ۲۲ سانتر کرد و موسوی توپ را دفع و مهران درخشان مهر توپ را با دست لمس کرده و بعد خودش  بازی را ادامه داد. من قوانین را نمی‌دانم، اما با توجه به چیزی که در فوتبال اروپا می‌بینیم، این خطای هند است. به هر حال ۲ امتیاز از تیم ما با اشتباهات داوری از بین رفت. در نهایت اعلام شد که این صحنه آفساید نبوده، اما این برای ما نان و آب نمی‌شود. هواداران ما با بقیه هواداران هیچ فرقی ندارند، وظیفه ما دفاع از منافع تراکتور است.

منصوریان: احساس می کنم در حق هواداران تراکتور جفا شد/ در صورت توهین به نکونام عذرخواهی می کنم

۲  پنالتی برای تیم ما برابر فولاد گرفته نشد 

او افزود: من اول احساس کردم که درباره صحنه آفساید اشتباه کرده‌ام، اما با تکنولوژی آنالیز متوجه شدم که صد در صد کمک داور اشتباه کرده است. در مجموع از بازیکنان راضی ام، اما تا وقتی که سیستم کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران نیاید بدون شک تیم  ما، فولاد و بقیه تیم‌ها به حقمان نمی‌رسیم. هفته اول ۲ پنالتی ما را نگرفتند و امروز هم همین اتفاق رخ داد.  

شادی در اردوی فولاد حاکم است 

سرمربی تراکتور گفت: اکبریان امروز بهترین داوری را کرد و روی آفساید تقصیری نداشت، اما باید پنالتی را می‌گرفت. نمی‌دانم قوانین داوری هفتگی، ماهانه یا سالانه عوض می‌شوند. به نظرم به این صورت است که اگر بازیکن فیگور دفاع را بگیرد هند نیست، اما وقتی توپ را با دست کنترل کند، پنالتی است. تیم فولاد فقط چند دقیقه در نیمه دوم خوب بود، اما فکر کنم شادی در اردوی فولاد حاکم است و باید خوشحال باشند که آمدند و یک امتیاز از ما گرفتند. فکر کنم به خواسته خود رسیده‌اند. برای تیمی که دفاع و ضد حمله دارد، یک امتیاز خیلی خوب است.

واسعی مشکلی برای بازی برابر فولاد نداشت 

منصوریان درباره وضعیت سعید واسعی گفت: زمانی که خواستیم سعید واسعی را به زمین بفرستیم با نصیرزاده تماس گرفتم. به احتمال زیاد فردا یا پس فردا رای او صادر می‌شود، اما حتی اگر رای علیه تیم ما  باشد، به طور حتم ما می‌توانیم به کمیته استیناف شکایت کنیم. البته این بازیکن برای بازی امروز مشکلی نداشت و هیچ نامه و فکسی برای ما نیامده است.

 ورزشگاه یادگار بدون تماشاگر ترسناک است 

سرمربی تراکتور درباره این که بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگران مانند بازی دوستانه است و آیا این موضوع با از دست دادن ۲ امتیاز بازی امروز مرتبط است یا خیر، گفت: علت این که جای ما تغییر کرده، این است که عظمت استادیوم یادگار امام زمانی معلوم می‌شود که پر باشد. وقتی ورزشگاه یادگار خالی باشد، ترسناک می‌شود و  تیم‌ها با تمام توان مقابل ما بازی می‌کنند. شما ببینید ۳ تیم در کشور هستند که حریفان مقابل آن ها با تمام ظرفیت بازی می‌کنند؛ ما، استقلال و پرسپولیس، چرا که می‌خواهند دیده شوند و به چشم بیایند. استادیوم ۸۰ هزار نفری کمکی به ما نمی‌کند. این موضوع دخلی به نتیجه ما ندارد، بلکه به آفسایدی بود که گرفته شد. 

او افزود: تمام لحظات بازی زد و خورد فیزیکی است. ما به ویدیو چک نیاز داریم که در این صورت ۱۱ امتیاز داشتیم. اگر تیم ما جلو بیفتد، گل زدن به ما سخت می‌شود و کاملا بسته و با مالکیت به سمت گل دوم می‌رویم.

سرمربی تراکتور گفت: زمانی که در تیم ذوب‌آهن بودم، در نزدیک به ۱۴ امتیاز، داوری اشتباه داشت. امروز هم داور روی آفساید دخالت نداشت؛ اما روی گل اول گفتم که توپ به دست بازیکن حریف خورده است.

حاج صفی و دژاگه لشگر یک نفره ما هستند 

منصوریان درباره این که برای تعویض ها چه برنامه‌ای داشته و چرا حاج صفی تعویض نشد، بیان کرد: این سوال بعید است. حاج صفی، اشکان  دژاگه و ... لشگر یک نفره ما هستند؛ به همین دلیل من بازیکن بزرگ را سخت بیرون می‌برم. مثل امروز که اشکان اواخر بازی بیرون رفت و احسان در ضربات خوب بود.

بازی  بزرگ تنها یک گل دارد 

سرمربی تراکتور درباره این که چرا تیمش در این ۵ هفته بازی را به رقبای خود باخته، خاطرنشان کرد: ما به رقبا نباخته‌ایم و  میانه زمین را از دست ندادیم. سعید مهری را بلاک کرده بودند، به همین دلیل مجبور شدم جای او را تغییر دهم. آن ها یارگیری فشرده کرده بودند؛ چون قابلیت او را می‌دانستند. حریف به صورت کله قندی روبه روی ما بازی می‌کند. ما به فرم ایده‌ آل می‌رسیم. اگر ضربه پنالتی ما گل می‌شد، ما بودیم که آن ها را دنبال خود می‌کشاندیم. بازی‌ بزرگ یک گل دارد که تعیین می‌کند شما گل مساوی را می‌خورید یا به گل دوم تبدیل می‌کنید.

او اظهار کرد: این تفاوت ما است وگرنه تیم‌ها نمی‌توانند هافبک ما را تحت فشار بگذارند. ما در پست هافبک تنوع نفرات داریم. اکبر ایمانی را داریم، اما به نقطه ای می‌رسیم که وقتی توپ‌ها به گل نمی‌روند، آن ها انرژی زیادی را برای دفاع کردن می‌گذارند.

علاقه ندارم در تیررس حواشی باشم 

او درباره حواشی پایان بازی، تصریح کرد: من همیشه از حواشی دور هستم و فقط در کنفرانس خبری حرف می‌زنم. علاقه ندارم در تیررس حواشی باشم، چون زندگی طوری نیست که درگیر حواشی شویم. جواد نکونام مهمان بود و سعی کردیم نهایت مهمان‌نوازی را به جا بیاوریم. من احساس کردم یک لحظه بحثی شد، سریع جواد را بغل کردم، او به من گفت که یکی از بازیکنان  شما به من توهین کرده است.

سرمربی تراکتور ادامه داد: اگر از کادر ما کسی توهینی کرده باشد، عذرخواهی می‌کنم؛ اما من اشتباه کردم نکونام را بغل کردم، باید بقیه را بغل می‌کردم. من فکر می‌کردم همه چیز تمام شده، اما دیدم داور ۲ کارت قرمز داده است. برایم جالب بود که ساسان انصاری را نمی‌شد کنترل کرد. او پای سفره این تیم نشسته، هرکسی به خود اجازه می‌داد به این ماجرا هیزم اضافه کند. ما همه با هم رفیق هستیم، من فرض می‌کنم کادر من اشتباه کرد و کارت گرفت، حمید رجایی چرا کارت گرفت؟ خویشتن‌دار باشید. اصل کار، نکونام  بود که گفت به من توهین شده است. این ماجرا داخل تونل هم کشیده شد و باید تمام می شد. فوتبال آن قدر با ارزش نیست که به هر قیمتی چیزی را به دست بیاوریم.

منصوریان افزود: یادم نیست با کدام تیم بازی می‌کردیم، بازیکن آن ها مصدوم شد، به حریف گفتم که به زمین خود بروید، بازیکنان ما هم به زمین خودمان بیایند تا حریف تعویض کند. ما قرار است همدیگر را در خیابان ببینیم. اگر داور می‌خواست درست کارت بدهد، باید ۶  کارت قرمز می‌داد. در مجموع امیدوارم برای نکونام و تیمش میزبان خوبی بوده باشیم. ضرر امتیازی را ما دادیم که اگر می‌گرفتیم ۶، ۷ امتیاز بالاتر بودیم. متاسفانه  مصدومیت  و شیوع کرونا هم تاثیر خود را در تیم ما گذاشته اند و تیکدری را بعد از ۲ هفته برگرداندیم. از کادر پزشکی تشکر می‌کنم و امیدوارم تلاش کنند ویروس کرونا به تیم ما رسوخ نکند. ما باید هوادارانمان را در استادیوم داشته باشیم؛ حتی با فاصله ۲،۳ متر آن وقت می‌بینید چقدر کیفیت ما فرق می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار