فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت : ۵ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در نفت شهر سومار دستگیر و ۲ قبضه سلاح شکاری و یک تیغه شمشیر نیز کشف و جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد محمدی فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت : پس از وقوع یک مورد درگیری دسته جمعی در جاده نفت شهر، ماموران پاسگاه سومار به سرعت در محل حاضر شدند.

او گفت : ماموران پس از حضور در محل، علاوه بر پایان دادن به درگیری، ۵ نفر از عوامل اصلی در این نزاع گسترده را دستگیر و به پاسگاه منتقل کردند.

محمدی با اشاره به مجروح شدن یک نفر در درگیری و انتقال وی به مراکز درمانی، یادآوری کرد: از متنازعین ۲ قبضه سلاح شکاری، ۴ عدد فشنگ و یک تیغه شمشیر کشف شد.

سارق زورگیر در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقی خبر داد که در پوشش مسافرکشی اقدام به زورگیری و سرقت از شهروندان می‌کرد.

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع چند مورد زورگیری در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: در تحقیقات پلیس و شکایت چندنفر از شهروندان مشخص شد فرد زورگیر از مقابل ترمینال راه کربلا و به بهانه مسافرکشی، مردم را سوار خودرو می‌کرده و سپس در کمربندی غربی به بهانه خرابی وسیله نقلیه در مکانی از پیش تعیین شده توقیف می‌کرده است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: در ادامه فرد زورگیر از مسافران برای روشن شدن خودرو تقاضای کمک کرده و پس از پیاده شدن آن‌ها ۲ همدست دیگرش به مسافران حمله ور و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری می‌کردند.

دلیری افزود: ماموران کلانتری ۱۶ سعدی با تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی سردسته این باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

او از تلاش برای دستگیری ۲ همدست دیگر او خبرداد.

۱۸۰۰  هزار لیتر گازوئیل قاچاق در روانسر کشف شد

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

محمدرضا یاری گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب حین گشتزنی به یک دستگاه وانت مشکوک شدند و جهت بلزرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف کردند.

یاری افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.