مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (سه‌شنبه هجدهم آذر ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


جنایت در پشت بام و مقتولی که قاتل را لو داد!

تحقیقات قاضی ویژه قتل عمد مشهد درباره جسد مردی که دقایق اولیه بامداد روز گذشته از پشت بام درون یک زمین خالی پرت شده بود، در حالی تا صبح به طول انجامید که خبر جنایتی دیگر به دنبال نزاعی خونین، گروه تخصصی ویژه جنایی را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد کشاند.


رهایی دختر نوجوان از عاشقی وحشتناک!

دختر ۱۲ ساله‌ای که آثار خودزنی‌های هولناک روی دستانش خودنمایی می‌کرد و برای شکایت از یک شیاد مزاحم به قانون پناه آورده بود؛ به مشاور کلانتری توضیحاتی ارائه داد.


اعتراف به قتـل دختر جوان بعد از ۴ سال

مرد کینه جو که به‌دنبال اختلاف با دختری جوان او را با ریسمان خفه و جسدش را در زمین‌های کشاورزی دفن کرده بود در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه می‌ایستد.


نقشه تبهکارانه دوستان ناباب برای دانشجوی خارج از کشور‌

پسر جوان وقتی متوجه شد تلفن همراه دوستش ۶۰ میلیون تومان قیمت دارد نقشه سرقت از او را طراحی و اجرا کرد.


۱۴ سال بلاتکلیفی مردی که به‌خاطر خواهرزنش آدم کشت

مرد میانسال که در حمایت از خواهرزنش مرتکب قتل شده و به قصاص محکوم شده بود پس از ۱۴ سال بلاتکلیفی در زندان از قضات دادگاه تقاضای تعیین تکلیف در پرونده‌اش کرد.


پسر ۱۷ ساله از حساب پدر ۲۰میلیون را قمار کرد

پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان، پسر ۱۷ ساله‌ای را که با سوء استفاده از حساب بانکی پدر خود اقدام به برداشت ۲۰۰ میلیون ریال پول برای فعالیت در سایت‌های غیرقانونی قمار و شرط‌بندی کرده بود، شناسایی کرد.


در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار