ناظر وزارت بهداشت در طرح شهید سلیمانی مقدمات اجرای طرح شهید سلیمانی در چهارمحال و بختیاری مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ناظر وزارتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی وزارت از مقدمات اجرای این طرح در چهارمحال و بختیاری ابراز رضایت کرد.

او افزود: در بازدیدی که در استان چهارمحال و بختیاری انجام شد، شاهد تعامل بسیار خوب درون و برون سازمانی از همه گروه‌ها اعم از سپاه، هلال‌احمر، نیرو‌های مردمی و... در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان بودم.

حضرتی ادامه داد: اجرای این طرح باعث می‌شود سریع‌تر موارد بیمار کشف و اگر نیاز به درمان یا قرنطینه دارند، اقدامات مراقبتی برای آن‌ها انجام می‌شود، تا زنجیره عفونت‌ها قطع شده و هر چه سریع‌تر از لوث وجود ویروس کرونا رهایی یابیم.


بیشتر بخوانید


حضرتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر تعداد موارد سرپایی، بیماران بستری و مرگ و میر‌ها روند رو پایین داشته و این به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و کادر بهداشت و درمان این استان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: شرایط حال حاضر و کاهش بار بیماری به معنای اتمام کار نیست، مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و خود نیز در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت فعال داشته باشند تا بتوان این طرح را به نحو احسن اجرا کرد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار