علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدیدهای استانی خود، امروز در استان سمنان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس فدارسیون کشتی در اولین برنامه خود جلسه ای را با حضور دکتر مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان برگزار کرد.

علیرضا دبیر در این جلسه که با حضور امیرحسین رهنما رئیس و سایر اعضای هیئت کشتی استان سمنان برگزار شد گفت: توجه به کشتی در استان سمنان باید بیشتر شود و به جمعیت کشتی گیران این استان اضافه گردد.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان باید توجه ویژه ای به هیئت کشتی استان داشته باشد، ضمن اینکه فدراسیون کشتی نیز در حد توان خود چه از نظر فنی و چه از نظر امکاناتی به کشتی استان سمنان کمک خواهد کرد.

در ادامه رهنما گزارشی از برنامه های هیئت کشتی استان ارائه داد و دکتر مرادی نیز حمایت خود را از ورزش ملی کشور در استان سمنان اعلام کرد.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در استان سمنان، با دکتر علیرضا آشناگر استاندر این استان دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار علیرضا دبیر با ارائه گزارشی از وضعیت کشتی در کشور و لزوم توجه به این ورزش پرافتخار تصریح کرد: جایگاه ورزش ملی کشور بعنوان پرافتخارترین رشته ی ورزشی ایران در میادین جهانی و المپیک ها باید به طور ویژه دیده شود و حمایت از کشتی در استان سمنان نیز در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر جمعیت کشتی گیران در کشور پایین آمده و برای بازگشت به روزهای گذشته که کشتی بیش از یک میلیون ورزشکار داشت باید سخت کار کرد و یکی از دلایل اصلی سفرهای من به استان ها برطرف کردن این دغدغه بزرگ است.

در ادامه آشناگر استاندار سمنان اظهار داشت: هر کمکی که بتوانیم به کشتی استان می کنیم و حمایت کامل خود را از این رشته بعمل خواهیم آورد.

وی ادامه داد: هیئت کشتی استان و اداره کل ورزش و جوانان ظرف یک هفته برنامه های خود را به استانداری ارائه دهند تا پس از تصویب در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار