رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های گردشگری در شهر‌های مختلف تحولات اقتصادی و گردشگری مهمی را در استان اردبیل رقم زده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدکاظم موسوی، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در جلسه با سرمایه‌گذاران و فعالان گردشگری استان اردبیل با قدردانی از اقدامات انجام‌شده در بخش گردشگری استان گفت: اقدامات قابل توجه در حوزه گردشگری استان  در دوران مدیریت دکتر فلاحی انجام شده و او مدیری موفق  توانمند و پیگیرو با برنامه است که اقداماتش برای توسعه گردشگری استان قابل قدردانی است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش اجرای طرح‌های گردشگری در اقتصاد استان و رونق وشکوفایی اقتصادی بیان کرد: اجرای این پروژه‌ها در برخی شهرها تحولات اقتصادی و گردشگری منطقه را به دنبال داشته و در این حوزه نقش‌آفرینی اساسی داشته است.

او در مورد تسهیلات کرونا برای تاسیسات گردشگری گفت: با جدیت پیگیر پرداخت تسهیلات برای مراکز گردشگری آسیب‌دیده از کرونا هستیم و امیدواریم با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا شاهد بازگشت شور و حال به حوزه گردشگری استان و حضور گردشگران در منطقه باشیم.

موسوی رونق گردشگری در استان را در سال‌های اخیر چشمگیر دانست و افزود: انتظار می‌رود شاهد رشد شتابان این بخش در ایام پساکرونا با ازسرگیری سفرها و ورود گردشگران به استان باشیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.