فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد به لطف تلاش نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی این کشور تروریست‌های داعش در سرگردانی به سر می‌برند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری واع، فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد باقی مانده‌های گروه تروریستی داعش در وضعیت سردرگمی به سر می‌برند.

سرلشکر تحسین الخفاجی با یادآوری حمله هوایی اخیر علیه مواضع داعش تاکید کرد فرماندهی عملیات مشترک به واسطه اقدامات اطلاعاتی و امنیتی علیه گروه تروریستی داعش عملیات صورت داد. این مقام عراقی تاکید کرد عملیات علیه مواضع داعش با اتکا به منابع مهم، تجزیه و تحلیل اطلاعاتی و تخمین موقعیت انجام شد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق انغعال و سردرگمی گروه داعش را به تلاش‌های نیرو‌های امنیتی و سازمان اطلاعات نظامی و امنیت ملی این کشور نسبت داد.

نیرو‌های عراقی روز یک‌شنبه در عملیاتی امنیتی که ویژه پیگرد و دستگیری تروریست‌های داعش در استان صلاح الدین داشتند، چند تروریستی داعشی را هدف قرار دادند. در این عملیات یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در این استان زمان اشغال آن و چند تروریستی که همراه او بودند به هلاکت رسیدند.

در حمله هوایی ارتش عراق به مخفیگاه تروریست‌ها در منطقه «الدبس» در استان کرکوک نیز ۶ تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
هیچ فایده ای ندارد تا وقتی آمریکا در عراق است داعش هم هست و نابود نمی شود.
آخرین اخبار